9786056100079
222557
https://www.sahafium.com/kitap/cemal-emden-mimari-fotograflar-p222557.html
Cemal Emden Mimari Fotoğraflar
0.00
Mimari fotoğraf alanındaki çalışmalarıyla kitleleri etkileyen Cemal Emden, VitrA'nın sponsorluğunda seçkin bir esere daha imza atıyor. Çoğunlukla bir projeyi anlatan, yapıyı betimleyen ya da mimarlık kültürünü yansıtan mimari fotoğraflar; kitapta yapılardan soyutlanarak, sahip oldukları görsel niteliklere dikkat çekmek amacıyla Mimari Fotoğraflar kitabında buluşuyor. Uzun zamandır birlikte çalıştığı Ali Hızıroğlu, Atilla Kuzu, Aydan Volkan, Can Çinici, Cem Sorguç, Enis Öncüoğlu, Erkut Şahinbaş, Ertuğ Uçar, Kerem Erginoğlu ve Semra Uygur'un Cemal Emden'in sanatsal yaklaşımına dair yorumlarının yer aldığı kitap; Öncülük kavramı kapsamında Form Arayışı, Malzeme Deneyi ve Zaman Aşımı başlıklı üç bölümde işleniyor. İlk bölüm, formlarıyla öncülük etmiş yapılara odaklanıyor. İkinci bölüm farklı malzeme kullanımları ve detay uygulamalarıyla öne çıkan yapılara yer veriyor. Son bölüm ise yaşanmışlığı ve mekânsal kalitesiyle bugünün mimari üretimine öncülük eden yapıların fotoğraflarını içeriyor. Her bölümün başında Hülya Ertaş'ın Emden ile yaptığı röportajlarda, Cemal Emden'in fotoğraf çekme süreci ve çalışma yolları okuyucuya sunuluyor. Türkçe ve İngilizce hazırlanan kitap 192 sayfadan oluşuyor.
Mimari fotoğraf alanındaki çalışmalarıyla kitleleri etkileyen Cemal Emden, VitrA'nın sponsorluğunda seçkin bir esere daha imza atıyor. Çoğunlukla bir projeyi anlatan, yapıyı betimleyen ya da mimarlık kültürünü yansıtan mimari fotoğraflar; kitapta yapılardan soyutlanarak, sahip oldukları görsel niteliklere dikkat çekmek amacıyla Mimari Fotoğraflar kitabında buluşuyor. Uzun zamandır birlikte çalıştığı Ali Hızıroğlu, Atilla Kuzu, Aydan Volkan, Can Çinici, Cem Sorguç, Enis Öncüoğlu, Erkut Şahinbaş, Ertuğ Uçar, Kerem Erginoğlu ve Semra Uygur'un Cemal Emden'in sanatsal yaklaşımına dair yorumlarının yer aldığı kitap; Öncülük kavramı kapsamında Form Arayışı, Malzeme Deneyi ve Zaman Aşımı başlıklı üç bölümde işleniyor. İlk bölüm, formlarıyla öncülük etmiş yapılara odaklanıyor. İkinci bölüm farklı malzeme kullanımları ve detay uygulamalarıyla öne çıkan yapılara yer veriyor. Son bölüm ise yaşanmışlığı ve mekânsal kalitesiyle bugünün mimari üretimine öncülük eden yapıların fotoğraflarını içeriyor. Her bölümün başında Hülya Ertaş'ın Emden ile yaptığı röportajlarda, Cemal Emden'in fotoğraf çekme süreci ve çalışma yolları okuyucuya sunuluyor. Türkçe ve İngilizce hazırlanan kitap 192 sayfadan oluşuyor.